№ з/п
|
Тема
|
К-стьгод
|
Дата
|
Примітки
|
|
ІІ семестр
|
|
7-А
|
7-Б
|
|
17
|
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Скретч.
|
1
|
|
|
|
18
|
Розв’язування компетентнісних задач.
|
1
|
|
|
|
19
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 5. Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Скретч.
|
1
|
|
|
|
20
|
Контрольна робота №3 з теми: «Алгоритми з повторенням і розгалуженням»Тематична
|
1
|
|
|
|
|
Тема 4. Табличний процесор
|
10
|
|
|
|
21
|
Таблиці, електронні таблиці. Типи даних: число, текст, формула. Табличний процесор, його призначення. Відкривання, перегляд і збереження електронної книги. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості. Адресація в середовищі табличного процесора. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора.
|
1
|
|
|
|
22
|
Редагування даних таблиці. Уведення даних до комірок: текст, число. Іменовані комірки і діапазони. Автозаповнення. Копіювання, переміщення й вилучення даних.
|
1
|
|
|
|
23
|
Формати даних: числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок.
|
1
|
|
|
|
24
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 6. Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора.
|
1
|
|
|
|
25
|
Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі.
|
1
|
|
|
|
26
|
Інструктаж з БЖД.Практична робота 7. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі.
|
1
|
|
|
|
27
|
Правила запису формул у табличному процесорі. Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при копіюванні. Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max.
|
1
|
|
|
|
28
|
Інструктаж з БЖД.Практична робота 8. Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій.
|
1
|
|
|
|
29
|
Розв’язування компетентнісних задач.
|
1
|
|
|
|
30
|
Контрольна робота №4 з теми: «Табличний процесор» Тематична
|
1
|
|
|
|
Тема 5. Виконання індивідуальних навчальних проектів
|
5
|
|
|
|
31
|
Вибір теми проекту. Аналіз умови задачі. Розробка плану виконання проекту.
|
1
|
|
|
|
32
|
Виконання індивідуальних навчальних проектів, в тому числі з використанням програмних засобів навчального призначення (математика, фізика, хімія, біологія, географія, тощо)
|
1
|
|
|
|
33
|
Виконання індивідуальних навчальних проектів.
|
1
|
|
|
|
34
|
Захист проекту. Тематична
|
1
|
|
|
|
35
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Підсумковий узагальнюючий урок.
|
1
|
|
|
|