№ з/п
|
Тема
|
К-сть год
|
Дата
|
Примітки
|
І семестр
|
|
2-А
|
2-Б
|
2-В
|
|
Тема 1. Комп’ютери та їх застосування
|
3
|
|
|
|
|
1
|
Що таке інформатика. Як поводитись у комп’ютерному класі?
|
1
|
|
|
|
|
2
|
Що вміє комп’ютер
|
1
|
|
|
|
|
3
|
Як комп’ютери допомагають у сучасному житті
|
1
|
|
|
|
|
Тема 2. Основні складові комп’ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером
|
9
|
|
|
|
|
4
|
З чого складається комп’ютер
|
1
|
|
|
|
|
5
|
Що таке програма
|
1
|
|
|
|
|
6
|
Як підготувати комп’ютер до роботи
|
1
|
|
|
|
|
7
|
Що таке Робочий стіл комп’ютера
Узагальнення.
|
1
|
|
|
|
|
8
|
Як працювати з об’єктами Робочого стола
|
1
|
|
|
|
|
9
|
Для чого потрібна клавіатура
|
1
|
|
|
|
|
10
|
Як вводити текст з клавіатури
|
1
|
|
|
|
|
11
|
Знайомимося з клавіатурним тренажером
|
1
|
|
|
|
|
12
|
Як працювати з програмами на розвиток логічного мислення
Узагальнення теми
|
1
|
|
|
|
|
Тема 3 Поняття про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси
|
4
|
|
|
|
|
13
|
Що таке інформація та повідомлення. Які інформаційні процеси відбуваються навколо нас
|
1
|
|
|
|
|
14
|
Які пристрої призначені для роботи з повідомленнями
|
1
|
|
|
|
|
15
|
Як винайшли комп’ютер
|
1
|
|
|
|
|
16
|
Як працювати з розвивальними програмами
Узагальнення теми
|
1
|
|
|
|
|
Календарне планування 2 клас 2015-2016 н.р.
33 год.+ 2 год. резервного часу (І семестр-16год., ІІ семестр-19 год., 1 год. на тиждень)
№ з/п
|
Тема
|
К-сть год
|
Дата
|
Примітки
|
ІІ семестр
|
|
2-А
|
2-Б
|
2-В
|
|
Тема 4 Алгоритми і виконавці
|
4
|
|
|
|
|
17
|
Що таке команди та їх виконавці
|
1
|
|
|
|
|
18
|
Що таке алгоритм
|
1
|
|
|
|
|
19
|
Хто є виконавцями алгоритмів
|
1
|
|
|
|
|
20
|
Які алгоритми ми виконуємо в нашому житті
Узагальнення
|
1
|
|
|
|
|
Тема 5 Об’єкти . Графічний редактор
|
9
|
|
|
|
|
21
|
Що таке об’єкт і які його властивості
|
1
|
|
|
|
|
22
|
Що таке графічний редактор
|
1
|
|
|
|
|
23
|
Як відкривати й зберігати зображення
|
1
|
|
|
|
|
24
|
Як створювати різнокольорові лінії
|
1
|
|
|
|
|
25
|
Як створювати і розфарбовувати фігури
|
1
|
|
|
|
|
26
|
Як комбінувати графічні об’єкти
|
1
|
|
|
|
|
27
|
Як додавати текст до зображення
|
1
|
|
|
|
|
28
|
Як працювати зі збільшеним зображенням.
|
1
|
|
|
|
|
29
|
Узагальнення теми
|
1
|
|
|
|
|
Тема 6 Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів
|
6
|
|
|
|
|
30
|
Як працювати з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення української мови
|
1
|
|
|
|
|
31
|
Як працювати з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення мистецтва
|
1
|
|
|
|
|
32
|
Як працювати з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення логіки
|
1
|
|
|
|
|
33
|
Як працювати з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземних мов
|
1
|
|
|
|
|
34
|
Розвивальні ігри
|
1
|
|
|
|
|
35
|
Узагальнення вивченого матеріалу
|
1
|
|
|
|
|
|